אושרה הקמתו של בנק חדש נוסף: "בנק אש ישראל"

צבי טסלר No Comments on אושרה הקמתו של בנק חדש נוסף: "בנק אש ישראל"

מגבירים תחרות: הפיקוח על הבנקים סיים את תהליך הבדיקה ואישר הקמת בנק חדש שייקרא "בנק אש ישראל". ההקמה בפועל תארך כשנה וחצי

בנק ישראל צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נגיד בנק ישראל והמפקח על הבנקים הודיעו היום (ראשון) כי בנק חדש נוסף קיבל מבנק ישראל רישיון בנק והיתרים לשליטה בבנק, זאת לאחר שהפיקוח על הבנקים סיים את תהליך הבדיקה של המיזם להקמת בנק חדש נוסף שייקרא "בנק אש ישראל".

נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון, והמפקח על הבנקים, מר יאיר אבידן, הודיעו ליזמים מר יובל אלוני, מר ניר צוק, מר אלכס ליברנט, ומר אלון שיין, כי הפיקוח על הבנקים סיים את תהליך הבדיקה להקמת בנק חדש נוסף. הנגיד מסר היום לנציגי היזמים רישיון מותנה להקמת בנק והיתרים לשליטה בו. בנוסף, העניק הנגיד היתר החזקה בבנק לפרופ' שמואל האוזר, הצפוי לכהן כיו"ר הבנק החדש. התהליך בוצע בהתייעצות עם ועדת הרישיונות. זהו רישיון שני הניתן לבנק חדש במערכת בתוך תקופה של שלוש שנים.

קבלת היתרי השליטה ורישיון הבנק המותנה יאפשרו ליזמים להתקדם ולהשלים את ההיערכות המיכונית, התפעולית והרגולטורית הנדרשת להתחלת הפעילות של הבנק, ובכלל זה להשלים את שלבי הפיתוח והבדיקה של הטכנולוגיה החדשה, להשלים את הגיוס של צוות ההנהלה וכוח האדם הנוסף הנדרש להקמת הבנק, בניית המדיניות, הנהלים והתהליכים בתחומי פעילותו המרכזיים. תקופת ההקמה של הבנק תארך כשנה וחצי.



0 תגובות